Sieć Biedronka jest nie tylko dumnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji narodowej, ale od teraz również oficjalnym dostawcą owoców i warzyw dla Lewandowskiego, Glika, Szczęsnego i spółki. Liczymy, że dzięki dostawom najwyższej jakości warzyw i owoców na zgrupowania przedmeczowe kadry prosto od polskich producentów i z centrów dystrybucyjnych sieci, nasza reprezentacja będzie grała jeszcze lepiej.
W polskiej diecie sportowej furorę zrobiła niegdyś bułka z bananem. Nasi reprezentanci wybrali jednak bardziej zróżnicowaną dietę. Wśród produktów wyselekcjonowanych przez Świeżoznawców Biedronki i dostarczonych przez Biedronkę na zgrupowanie polskiej kadry przed meczami z Węgrami, Andorą i Anglią w pierwszej trójce najbardziej pożądanych owoców znalazły się: polskie jabłka, awokado hass oraz maliny. Natomiast wśród warzyw dominowały – wszystkie wyłącznie polskie – pomidory malinowe, cebula i różne rodzaje sałat doniczkowych. Łącznie na zamówionej liście znalazło się ponad 50 różnych warzyw i owoców. Ten zdrowy owocowo-warzywny zestaw odebrał kucharz reprezentacji Polski Tomasz Leśniak.
- Organizm sportowca potrzebuje odpowiednich materiałów budulcowych i regeneracyjnych. Aktywność fizyczna zwiększa zapotrzebowanie na kalorie i niektóre składniki odżywcze, dlatego właściwie skomponowana dieta ma kluczowe znaczenie. Najwyższej jakości owoce i warzywa są podstawą zdrowej i zbilansowanej diety, ponieważ nie tylko dostarczają niezbędnych składników odżywczych, ale również mają wpływ na: przyspieszenie procesu regeneracji, wspierają układ odpornościowy, a co najważniejsze mają wpływ na zachowanie zdrowia - mówi Tomasz Leśniak, kucharz Reprezentacji Polski.
Aneks do umowy sponsorskiej między Biedronką a PZPN podpisano w jednym z najnowocześniejszych sklepów sieci w towarzystwie Świeżoznawców – ekspertów Biedronki od warzyw i owoców.
- Świeżoznawcy Biedronki są ekspertami w dziedzinie świeżych warzyw i owoców. Dlatego razem z naszymi polskimi dostawcami dzielimy się z reprezentacją Polski w piłce nożnej tym, co mamy najlepsze. Jestem dumny, że Biedronka jest od teraz również oficjalnym dostawcą warzyw i owoców dla naszej kadry, co podkreśla naszą jedenastoletnią, owocną współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, a także nasze zaangażowanie w wiele wydarzeń, mających na celu popularyzację sportu i programów wsparcia społecznego, takich jak np. Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. To jasne, że ostateczny sukces zależy od zgranej drużyny, a przecież my wszyscy jesteśmy drużyną narodową - tłumaczy Maciej Łukowski, dyrektor Działu Zakupów i członek zarządu sieci Biedronka.
Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej nieprzerwanie od ponad dekady, na dobre i na złe, licząc teraz na kolejne pasmo sukcesów Biało-Czerwonych pod wodzą nowego selekcjonera. Nie tylko kadra, ale każdy z nas może ułożyć doskonale zbilansowaną dietę bez względu na to, czy jest sportowcem-amatorem, czy sportowcem kanapowym.
Biedronka jest sponsorem reprezentacji Polski od 11 lat i bardzo się cieszymy, że łączy nas nie tylko piłka, ale również wspólne cele – aby społeczeństwo było zdrowsze i bardziej aktywne. Nie jest tajemnicą, że prawidłowe odżywianie jest niezwykle ważnym elementem rozwoju każdego sportowca oraz czynnikiem wpływającym na uzyskanie satysfakcjonujących osiągnięć sportowych. Szczególnie ważne w diecie tych najmłodszych piłkarzy jest to, aby jadać codziennie warzywa i owoce. Cieszymy się, ze nasz wieloletni partner – sieć sklepów Biedronka, jako firma odpowiedzialna społecznie, tak mocno działa w tym segmencie i codziennie do ponad 3 tysięcy sklepów dostarcza świeże warzywa i owoce, które są niejako paliwem dla ludzi aktywnych sportowo - mówi Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Biedronka pozytywnie wpływa na zdrowie klientów przez propagowanie właściwych zwyczajów żywieniowych. Dlatego stawia na zróżnicowaną dietę budowaną w zgodzie z aktualną piramidą żywieniową. Współpraca z polską kadrą jest kolejnym krokiem, chociażby po zachęcaniu do zakupów owoców i warzyw w akcjach lojalnościowych sieci, takich jak Gang Fajniaków, w konsekwentnym promowaniu prawidłowej diety w oparciu o warzywa i owoce.
Na ulicy Jana Pawła obok szkoły podstawowej na wodociąg czekaliśmy 70 lat na kanalizacje pewnie się nie doczekamy mimo że od kanalizacji dzieli nas 60 metrów
Henk
2025-04-17 08:25:38
Hm..... Rozumiem, że lepiej jak dzieci będą w dysfunkcyjnych rodzinach gdzie jest przemoc i alkohol? Te skrawki materiału to symbol ale to nie każdy może zrozumieć....
Ona
2025-04-16 16:21:49
Do Gościa: wieży - w tym kontekście. Ile można toczyć piany w tej kwestii?! Oczywiście, że obiekt powinien być zrewitalizowany i cieszyć swoją funkcjonalnością i estetyczną architekturą. Jest wreszcie włodarz, który chce ten problem rozwiązać. Trzeba wierzyć (sic!), że tak się stanie.
Mieszkaniec
2025-04-15 21:01:11
Karnet, który kosztuje 70 zł to nie jest wygórowana cena.
Xenia
2025-04-15 16:36:56
Wszystko ok , tylko żeby co niektórzy nie przychodzili z psem
Że tak powiem
2025-04-15 13:42:13
W artykule zapomnieliście wstawić wypomniane logo :|
Mieszkaniec
2025-04-15 13:26:39
Czy coś już wiadomo? Jest połowa kwietnia a autobusy dalej zatrzymują się na ul. Polskiej.
Mieszkaniec
2025-04-15 13:12:06
Koncerty dla bogatych turystów, nie dla biednych mieszkańców Szczytna. Szkoda !!!
Asia
2025-04-15 11:37:33
NIestety brawura i brak wyobraźni. W realu nie ma 5 żyć jak w grach komputerowych. Żal młodych ludzi.
Zuzia z III a
2025-04-15 11:30:18
Będą budować ośrodki i grodzić jezioro (patrz Rusałka), niedługo jeziora będą prywatne a dostęp do nich płatny tak jak w Nartach.
Pani Natura
2025-04-15 11:08:25