PROMOCJA. Rok 2025 to dla Joanny Puszko – właścicielki marki The Flowersroom – moment przełomowy. Florystka, twórczyni dekoracji i pasjonatka piękna, zrealizowała dwa duże cele, które pozwolą jej dzielić się swoją pasją z jeszcze większą liczbą osób – nie tylko estetycznie, ale też… profesjonalnie.
Joanna ukończyła Szkołę Social Media Managera, by skuteczniej docierać do odbiorców, i – co najważniejsze – studia podyplomowe pedagogiczne. Dlaczego?
– Chciałam połączyć florystykę z edukacją i wyjść do dzieci, młodzieży oraz dorosłych z kreatywną, rozwojową propozycją warsztatów – mówi z entuzjazmem.
Nowość: Warsztaty florystyczne dla dzieci, młodzieży i dorosłych
To pomysł, który powstał z miłości do natury i pasji do pracy z ludźmi. Joanna – prywatnie mama dwójki dzieci – wie, jak ogromny potencjał drzemie w twórczych zajęciach. Dlatego proponuje warsztaty:
Niezależnie od wieku uczestników – to mają być zajęcia, które cieszą, rozwijają i zostają w pamięci.
Wiedza, doświadczenie, pasja
– Florystyka to nie tylko wstążki i bukiety. To praca z emocjami, zmysłami i wyobraźnią. Dlatego zależało mi na tym, żeby robić to odpowiedzialnie – z pełnymi kompetencjami pedagogicznymi – podkreśla Joanna.
Jeśli szukasz nieszablonowego pomysłu na warsztaty kreatywne, chcesz zorganizować inspirujące spotkanie integracyjne albo po prostu pozwolić dzieciom zanurzyć się w świecie kwiatów – The Flowersroom to wybór, który kwitnie z serca.
Kontakt i rezerwacje przez social media lub bezpośrednio u Joanny Puszko.
Dla większych grup – rabaty. Dla każdego – pachnąca porcja radości!
Na ulicy Jana Pawła obok szkoły podstawowej na wodociąg czekaliśmy 70 lat na kanalizacje pewnie się nie doczekamy mimo że od kanalizacji dzieli nas 60 metrów
Henk
2025-04-17 08:25:38
Hm..... Rozumiem, że lepiej jak dzieci będą w dysfunkcyjnych rodzinach gdzie jest przemoc i alkohol? Te skrawki materiału to symbol ale to nie każdy może zrozumieć....
Ona
2025-04-16 16:21:49
Do Gościa: wieży - w tym kontekście. Ile można toczyć piany w tej kwestii?! Oczywiście, że obiekt powinien być zrewitalizowany i cieszyć swoją funkcjonalnością i estetyczną architekturą. Jest wreszcie włodarz, który chce ten problem rozwiązać. Trzeba wierzyć (sic!), że tak się stanie.
Mieszkaniec
2025-04-15 21:01:11
Karnet, który kosztuje 70 zł to nie jest wygórowana cena.
Xenia
2025-04-15 16:36:56
Wszystko ok , tylko żeby co niektórzy nie przychodzili z psem
Że tak powiem
2025-04-15 13:42:13
W artykule zapomnieliście wstawić wypomniane logo :|
Mieszkaniec
2025-04-15 13:26:39
Czy coś już wiadomo? Jest połowa kwietnia a autobusy dalej zatrzymują się na ul. Polskiej.
Mieszkaniec
2025-04-15 13:12:06
Koncerty dla bogatych turystów, nie dla biednych mieszkańców Szczytna. Szkoda !!!
Asia
2025-04-15 11:37:33
NIestety brawura i brak wyobraźni. W realu nie ma 5 żyć jak w grach komputerowych. Żal młodych ludzi.
Zuzia z III a
2025-04-15 11:30:18
Będą budować ośrodki i grodzić jezioro (patrz Rusałka), niedługo jeziora będą prywatne a dostęp do nich płatny tak jak w Nartach.
Pani Natura
2025-04-15 11:08:25